Ta Panta Ola

16/5/11

Αγγελική Ηλιάδη: «Δεν βλέπω καμιά ομοιότητα με τη Δέσποινα Βανδή»

"Καταντάει βλακεία να λένε και να ξαναλένε ότι μοιάζω με τη Βανδή"

Η Αγγελική Ηλιάδη μίλησε για τα σχόλια που ακούγονται στα μέσα περί ομοιότητας με τη Δέσποινα Βανδή.

«Δεν με ενόχλησε καθόλου, απλώς όταν λέγεται και ξαναλέγεται καταντάει βλακεία»[…]«Το έχω ξανακούσει και παλιότερα ότι μοιάζω με τη Δέσποινα αλλά δεν βλέπω καμιά ομοιότητα. Το βρίσκω όμως χαριτωμένο!»

Πέρα από αυτό, μίλησε ακόμη και για το μεγαλύτερο έρωτα της ζωής της, ο γιος της δηλαδή: «Άσε όταν ξεκίνησε να πηγαίνει σχολείο ήμουν σε κατάσταση τρέλας. Πήγαινα απ' έξω, καθόμουν στην τζαμαρία κρυφά και έβλεπα στα διαλείμματα πως έπαιζε με τα άλλα παιδιά. Ήταν ο πρώτος καιρός που τον αποχωριζόμουν, τώρα το έχω συνηθίσει αλλά γενικά έχω πάρα πολύ άγχος.»

Ποια η γνώμη της για τον γάμο; «Μου άρεσε από μικρή η οικογένεια. Οπότε αν ένιωθα ότι θέλω να είμαι με έναν άνθρωπο για την υπόλοιπη ζωή μου, θα το έκανα.» […] «Όταν αισθανθώ ότι ένας άντρας νοιάζεται, αγαπάει το γιο μου και θα του δώσει πράγματα που ενδεχομένως θα του λείπουν, τότε θα καταλάβω πολλά για εκείνον.»

Ta Panta Ola

Το μελλον του ραδιοφωνου ειναι το internet;

ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΣΑΣ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger